FORENINGSPORTAL Foreninger i Øksnes

Natteravnene i Øksnes

Natteravning er for at ungdommene skal kunne føle seg trygg, vi har natteravning hver fredag.

I år som i fjor er det foreldre til ungdomstrinnet som går natteravn hver fredag når det arrangeres ungdomsklubb. Dette er den beste løsningen om vi skal opprettholde ravningen i Øksnes, da det har vært utfordrende å få frivillige til å stille. Vi har alle et ansvar for ungdommene, så en ravnetur på foreldre vil gå bare fint.

Kanskje det ikke passer for alle på det oppgitte tidspunktet, da kan dere bytte med noen dere kjenner eller lete opp Facebook siden «natteravnene i Øksnes» og legge dere til. Så kan dere bytte ved behov. Man skal alltid være minimum to natteravnere som går.

Natteravning skal være hyggelig /sosialt for de voksne, og en trygghet for ungdommene våre

48004418 / 90751325

kine.bolstad@oksnes.kommune.no